Розпочинається прийом заявок від бажаючих виступити під час міжнародної конференції, яка відбудеться у лютому 2015 р.

Дата проведення конференції : 26 лютого 2015 року

Місце проведення конференції: Президент-готель, місто Київ

Мета конференції: проаналізувати роль благодійників і волонтерів як агентів процесу побудови миру, розв’язання конфліктуй примирення у суспільстві.

Завдання конференції:

– Поширити успішні міжнародні та вітчизняні практики благодійних організацій в наданні термінової допомоги у період конфлікту, в мобілізації ресурсів, у захисті прав та пошуку шляхів примирення у пост-конфліктний період.

– Окреслити зони впливу та відповідальності держави, громадянського суспільства та благодійників у реалізації завдань, спрямованих на побудову миру та примирення удержаві; інтегрувати волонтерські та благодійні ініціативи для лобіювання системних змін у державі.

– Проаналізувати роль комунікації та інформаційних механізмів впливу задля консолідації та координації благодійних і волонтерських ініціатив; поширити успішний досвід створення та функціонування онлайн-платформ та сервісів.

На конференції пропонується розглянути наступні теми:

1. Ефективні інструменти розв’язання конфлікту, побудови миру та примирення у діяльності благодійних інституцій та волонтерів – міжнародний та вітчизняний досвід.

Розкриття цієї теми включає в себе наступні підтеми:визначення терміну «мир» та міжнародні підходи до його використання у діяльності різноманітних інституцій; ключові передумови та інструменти досягненні примирення у суспільстві; спільні цінності як основа для примирення; форми та засоби надання швидкої та ефективної гуманітарної, адресної допомоги; діти, молодь та жінки як особливі категорії для розвитку програм примирення; психологічна допомога як інструмент примирення; нові інструменти збору коштів.

2. Держава та громадянське суспільство – як уникнути підміни ролей та перекладання відповідальності

Розкриття цієї теми включає в себе наступні підтеми:де закінчується відповідальність держави та починається відповідальність громадянського суспільства у процесах побудови миру та примирення; інструменти контролю з боку благодійників та волонтерів за діяльністю державних інституцій; як отримати максимальний результат у співпраці державних організацій та благодійних/волонтерських структур; створення ефективної правової та податкової бази для підтримки благодійних, гуманітарних та волонтерських ініціатив у період конфлікту.

3. Використання комунікаційних, інформаційних та маркетингових технологій задля досягнення ефективності благодійних та волонтерських ініціатив.

Розкриття цієї теми включає в себе наступні підтеми: використання різноманітних інструментів комунікації; створення об’єднуючих, комунікаційних платформ; використання соціальної реклами; стратегії виграшу в інформаційній війні; співпраця волонтерів, благодійників та медіа; рівень залежності обсягів залучених ресурсів від комунікативних та інформаційних стратегій.

Формати сесій під час Конференції:

Планується, що на Конференції будуть використані такі формати роботи, які передбачають залучення широкого кола експертів:

круглі столи (обговорення певних тенденцій, актуальних тем у менш широкому колі учасників конференції, може бути представлено декілька презентацій тривалістю до 7-10 хвилин, виступи учасників з місць до 5 хвилин, загальна тривалість – 1 година);
творчі майстерні (передача певних технологій, інструментів, методів, що були апробовані на практиці, може бути від двох до чотирьох презентацій тривалістю від 10 до 15 хвилин, загальна тривалість – 1 година);
майстер-клас (компактний курс підвищення кваліфікації з певної теми (тривалість 1 години).
Як оформити заявку на організацію заходу в рамках конференції:

Для оформлення заявки на проведення круглого столу / творчої майстерні / майстер-класу (тривалість сесії – 1 година) необхідно заповнити форму-заявку та надіслати її в електронному вигляду до 30 листопада 2014 року. Прийом заявок закінчиться об 18:00 за київським часом.

Електронна адреса для заявок: anna.gulevska@ufb.org.ua.

Відбір заявок проводиться на конкурсній основі організаційним комітетом конференції. Про результати розгляду заявок буде оголошено не пізніше 25 січня 2015 року.

У разі виникнення запитань, будь-ласка, звертайтеся до Анни Гулевської-Черниш, директора Українського форуму благодійників: 044 425 92 94.