Оцінки діяльності   центрів  надання послуг у 10 містах України

 

Опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові,  Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві,  Луцьку, Миколаєві. Загалом було опитано 1083 респондента у кожному з цих центрів за методикою екзит-полу (на виході з центру, респонденти добиралися з певним кроком). До проведення  опитування були залучені активісти ГО «ОПОРА».

Опитування проводилося Фондом  «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва»  в з 8 по 13 грудня 2014 р. на замовлення Центру політико-правових реформ.

Проект реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу.

 

 

Чому громадяни найчастіше звертаються до центрів надання послуг і скільки їм  потрібно часу для  вирішення проблемного питання?

 

Чи готуються громадяни до візиту до потрібних їм установ – наскільки  споживачі послуг цікавляться  роботою  відповідних органів виконавчої влади?

 

 


Умови  обслуговування та  рівень задоволеності  відвідувачів різними параметрами роботи центрів надання послуг

 

 

 

 

 

 

 

Результати опитування

 

  1. З якою метою Ви зверталися сьогодні до органу влади (виконавчого органу міськради / Центру надання адміністративних послуг) ?

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Отримання інформації та консультації 15,1

 

12,5 12,7 27,4 11,7 20,6 14,7 16,1 20,0 25,5 17,5
Отримання конкретної послуги 84,9 86,5 87,3 72,6 88,3 79,4 85,3 83,9 80,0 74,5 82,4

 

  1. За якою послугою Ви зверталися до ЦНАП? % тих, хто звертався для отримання конкретної послуги

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Реєстрація місця проживання 0,0 18,9 12,5 0,0 0,0 25,9 0,0 22,2 1,3 0,0 8,3
Отримання паспорта (вклеювання фотографії до паспорта 25 / 45 років) 3,3 16,7 10,4 0,0 4,7 18,8 0,0 30,3 1,3 0,0 9,0
Реєстрація суб’єктом підприємницької дiяльностi 6,7 16,7 25,0 1,3 7,5 2,4 8,0 3,0 18,8 22,0 11,1
Приватизація житла 3,3 6,7 1,0 6,5 10,4 1,2 0,0 6,1 1,3 1,2 4,0
Отримання земельної ділянки 0,0 0,0 6,3 10,4 8,5 3,5 1,1 3,0 10,0 4,9 4,7
Отримання дозволу на будівництво / перепланування (в т.ч. через подання декларації) 5,6 5,6 4,2 23,4 14,2 14,1 32,2 9,1 16,3 12,2 13,3
Реєстрація права власності на нерухомість 2,2 13,3 4,2 3,9 1,9 14,1 10,3 0,0 0,0 20,7 6,8
Оформлення субсидії, інших видів державної допомоги та інших соціальних виплат 3,3 4,4 3,1 1,3 9,4 5,9 1,1 1,0 0,0 0,0 3,1
Інше 75,6 17,8 33,3 53,2 43,4 14,1 47,1 25,3 51,3 37,8 39,7

 


  1. Чи вирішили Ви своє питання? % тих, хто звертався для отримання конкретної послуги

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Так, повністю вирішене 52,2 43,3 44,8 53,2 42,5 22,4 67,8 43,4 76,3 74,4 51,4
Ще не вирішене, але знаходиться у процесі вирішення 28,9 44,4 44,8 36,4 34,9 50,6 29,9 51,5 15,0 22,0 36,3
Ні, питання не вирішене 12,2 12,2 10,4 10,4 22,6 23,5 1,1 4,0 8,8 3,7 11,1
Не відповіли 6,7 0,0 0,0 0,0 0,0 3,5 1,1 1,0 0,0 0,0 1,2

 

  1. Якщо питання не вирішили, то з якої причини ? % тих, хто звертався для отримання конкретної послуги

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Не вистачає необхідних документів 13,3 17,8 17,7 2,6 13,2 17,6 4,6 8,1 12,5 12,2 12,1
За ці питання відповідає інший орган (підрозділ) 3,3 1,1 6,3 5,2 9,4 4,7 0,0 1,0 2,5 0,0 3,5
Потрапив/потрапила у не прийомний день або години 0,0 2,2 0,0 0,0 0,0 10,6 0,0 0,0 1,3 1,2 1,5
Кажуть, що немає законних підстав для вирішення мого питання 1,1 2,2 2,1 1,3 2,8 8,2 0,0 0,0 0,0 0,0 1,8
Не можу зрозуміти, чому питання не вирішується 8,9 6,7 6,3 3,9 16,0 10,6 0,0 0,0 2,5 0,0 5,7
Інше 10,0 15,6 21,9 14,3 6,6 16,5 17,2 20,2 5,0 8,5 13,7
Не відповіли 63,3 54,4 45,8 72,7 51,9 31,8 78,2 70,7 76,3 78,0 61,8

 

  1. Скільки разів Ви зверталися для вирішення питання ? % тих, хто звертався для отримання конкретної послуги

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Вирішив/вирішила справу за один 1 раз 42,2 20,0 44,8 57,1 26,4 41,2 71,3 35,4 70,0 40,2 43,9
2 рази; 34,4 36,7 30,2 19,5 43,4 35,3 17,2 44,4 16,3 32,9 31,7
3  рази 8,9 17,8 11,5 2,6 11,3 4,7 4,6 11,1 6,3 13,4 9,4
Більше 3 разів 7,8 7,8 13,5 19,5 18,9 7,1 5,7 9,1 7,5 11,0 10,9
Не відповіли 6,7 17,8 0,0 1,3 0,0 11,8 1,1 0,0 0,0 2,4 4,0

 

  1. Чи цікавилися Ви інформацією про роботу органу перед його відвідуванням ?

 

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Так 56,6 44,2 40,9 17,9 67,5 48,6 27,5 29,7 33,0 29,1 39,8
Ні 33,0 45,2 59,1 80,2 32,5 50,5 68,6 69,5 67,0 70,9 57,4
Не відповіли 10,4 10,6 0,0 1,9 0,0 0,9 3,9 0,8 0,0 0,0 2,8

 

 

  1. Якщо Ви цікавилися інформацією про роботу органу перед його відвідуванням, то якою саме? (відзначте усе, чим Ви цікавилися) % тих, хто цікавився інформацією

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Режимом роботи (прийомними годинами) 75,0 80,4 60,0 52,6 67,9 63,5 50,0 82,9 69,7 59,4 67,7
Компетенцією органу (переліком послуг) 33,3 13,0 42,2 26,3 12,3 13,5 35,7 8,6 24,2 9,4 21,1
Контактними телефонами 15,0 8,7 24,4 0,0 0,0 19,2 35,7 22,9 18,2 15,6 14,6
Місцем розташування органу та транспортним сполученням 26,7 41,3 20,0 0,0 4,9 32,7 46,4 71,4 9,1 46,9 28,1
Переліком необхідних документів, строками та процедурою отримання послуги 35,0 54,3 57,8 36,8 32,1 32,7 57,1 45,7 57,6 37,5 42,9
Інше 0,0 0,0 2,2 5,3 0,0 5,8 0,0 0,0 0,0 0,0 1,2

 

  1. Яким чином Ви отримали бажану інформацію ? % тих, хто цікавився інформацією

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Особисто у виконавчому органі 28,3 28,3 51,1 36,8 56,8 63,5 60,7 8,6 33,3 34,4 42,0
Телефоном 10,0 17,4 22,2 5,3 2,5 17,3 10,7 22,9 39,4 9,4 14,6
З реклами, буклету 0,0 2,2 2,2 0,0 0,0 0,0 0,0 2,9 0,0 0,0 0,7
Зі ЗМІ 0,0 4,3 0,0 5,3 0,0 1,9 0,0 0,0 6,1 0,0 1,4
З Інтернету 46,7 47,8 24,4 47,4 28,4 7,7 32,1 54,3 33,3 28,1 33,6
Від знайомих, родичів, друзів 30,0 13,0 8,9 10,5 16,0 13,5 7,1 2,9 6,1 37,5 15,5
Електронною поштою; 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інше 1,7 4,3 2,2 0,0 0,0 9,6 3,6 14,3 3,0 3,1 3,9

 

  1. Чи була інформація достатньою ? % тих, хто цікавився інформацією

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Так 73,4 71,7 88,9 73,7 86,4 67,3 89,3 97,1 84,8 78,1
Ні 23,3 24,0 11,1 15,8 11,1 25,0 7,1 2,9 15,2 9,4 15,3
Не відповіли 3,3 4,3 0,0 10,5 2,5 7,7 3,6 0,0 0,0 12,5 4,0

 

  1. Як довго Вам довелося чекати в черзі на отримання послуги (консультації)?

 

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Чекати не довелося 22,6 7,7 16,4 29,2 1,7 15,0 66,7 34,7 59,0 37,3 28,5
До 10 хвилин 37,7 10,6 37,3 28,3 55,0 16,8 14,7 28,8 28,0 24,5 28,7
До 20 хвилин 17,9 15,4 7,3 14,2 35,8 7,5 5,9 15,3 9,0 10,9 14,2
До 30 хвилин 10,4 11,5 10,9 12,3 5,0 19,6 1,0 10,2 3,0 10,9 9,5
До 60 хвилин 1,9 9,6 15,5 13,2 0,8 13,1 5,9 6,8 0,0 3,6 7,0
Більше години 0,0 15,4 7,3 0,9 0,0 7,5 1,0 4,2 0,0 10,9 4,7
Більше 2-х годин 0,0 27,9 5,5 0,0 0,0 18,7 2,9 0,0 0,0 1,8 5,5
Не відповіли 9,4 1,9 0,0 1,9 1,7 1,9 2,0 0,0 1,0 0,0 1,9

 

  1. Наскільки Ви задоволені працівниками виконавчого органу? Привітністю

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 2,8 2,9 3,6 0,0 0,8 16,8 1,0 0,0 1,0 0,9 3,0
Переважно не задоволений 8,5 7,7 1,8 2,8 0,8 18,7 0,0 2,5 2,0 0,0 4,4
Переважно задоволений 29,2 31,7 12,7 23,6 27,5 27,1 7,8 15,3 9,0 13,6 19,9
Повністю задоволений 58,5 56,7 81,8 73,6 70,8 33,6 91,2 82,2 87,0 83,6 71,9
Не відповіли 0,9 1,0 0,0 0,0 0,0 3,7 0,0 0,0 1,0 1,8 0,8

 

 

  1. Наскільки Ви задоволені працівниками виконавчого органу? Компетентністю

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 1,9 1,9 5,5 0,9 0,8 13,1 1,0 0,8 0,0 0,0 2,6
Переважно не задоволений 10,4 7,7 5,5 3,8 14,2 10,3 0,0 4,2 2,0 1,8 6,1
Переважно задоволений 31,1 31,7 10,9 26,4 30,0 31,8 8,8 16,9 9,0 20,9 21,9
Повністю задоволений 54,7 57,7 76,4 68,9 55,0 40,2 88,2 78,0 88,0 74,5 68,0
Не відповіли 1,9 1,0 1,8 0,0 0,0 4,7 2,0 0,0 1,0 2,7 1,5

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ?Інформативність вивісок при вході до приміщення та наявність інших вказівників

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 0,9 1,9 1,8 0,0 2,5 3,7 0,0 2,5 0,0 0,9 1,5
Переважно не задоволений 10,4 6,7 1,8 1,9 4,2 17,8 2,0 1,7 1,0 1,8 4,9
Переважно задоволений 33,0 39,4 15,5 22,6 41,7 45,8 15,7 28,0 9,0 8,2 26,1
Повністю задоволений 53,8 51,0 75,5 67,9 51,7 30,8 78,4 67,8 88,0 87,3 65,0
Не відповіли 1,9 1,0 5,5 7,5 0,0 1,9 3,9 0,0 2,0 1,8 2,5

 

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Наявність стендів з інформацією, зразками заяв та їх якість

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 0,9 1,9 2,7 1,9 0,8 3,7 1,0 0,0 1,0 0,9 1,5
Переважно не задоволений 12,3

 

6,7 2,7 0,0 0,8 13,1 1,0 2,5 1,0 0,9 4,1
Переважно задоволений 24,5 44,2 17,3 27,4 40,8 46,7 8,8 21,2 9,0 4,5 24,7
Повністю задоволений 59,4 46,2 55,5 62,3 57,5 34,6 71,6 76,3 85,0 56,4 60,3
Не відповіли 2,8 1,0 21,8 8,5 0,0 1,9 17,6 0,0 4,0 37,3 9,4
  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Наявність інформаційних карток послуг та їх якість

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 2,8 2,9 2,7 0,9 0,8 6,5 0,0 5,9 0,0 0,0 2,3
Переважно не задоволений 17,0 8,7 1,8 0,0 0,8 15,9 1,0 3,4 0,0 0,9 4,9
Переважно задоволений 25,5 47,1 15,5 27,4 40,8 42,1 9,8 28,8 8,0 5,5 25,3
Повністю задоволений 50,9 40,4 58,2 62,3 57,5 27,7 60,8 61,0 86,0 52,7 55,6
Не відповіли 3,8 1,0 21,8 9,4 0,0 8,4 28,4 0,8 6,0 40,9 11,9

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Доступність формулярів, бланків

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 4,7 3,8 4,5 0,0 0,0 16,8 1,0 3,4 1,0 0,0 3,5
Переважно не задоволений 14,2 6,7 6,4 1,9 2,5 19,6 0,0 3,4 0,0 0,9 5,5
Переважно задоволений 22,6 32,7 5,5 26,4 41,7 28,0 8,8 12,7 9,0 3,6 19,3
Повністю задоволений 52,8 55,8 73,6 63,2 55,8 29,0 67,6 79,7 85,0 55,5 61,8
Не відповіли 5,7 1,0 10,0 8,5 0,0 6,5 22,5 0,8 5,0 40,0 9,9

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Облаштованість місць для очікування, заповнення паперів

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 8,5 1,0 1,8 1,9 0,0 15,0 0,0 0,0 0,0 0,9 2,9
Переважно не задоволений 29,2 4,8 2,7 2,8 0,0 12,1 1,0 0,0 0,0 2,7 5,4
Переважно задоволений 20,8 21,2 16,4 22,6 28,3 35,5 10,8 18,6 7,0 23,6 20,7
Повністю задоволений 40,6

 

73,1 78,2 64,2 71,7 34,6 78,4 80,5 89,0 72,7 68,3
Не відповіли 0,9 0,0 0,9 8,5 0,0 2,8 9,8 0,8 4,0 0,0 2,7
  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Зручність для інвалідів

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 37,7 1,9 15,5 0,0 7,5 23,4 4,9 0,8 3,0 0,9 9,5
Переважно не задоволений 11,3 3,8 10,0 6,6 25,0 15,9 6,9 0,0 7,0 2,7 9,0
Переважно задоволений 12,3 27,9 10,0 19,8 51,7 28,0 3,9 39,0 20,0 9,1 22,7
Повністю задоволений 30,2 49,0 31,8 30,2 15,8 24,3 46,1 55,9 50,0 57,3 38,9
Не відповіли 8,5 17,3 32,7 43,4 0,0 8,4 38,2 4,2 20,0 30,0 19,9

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Зручність оплати послуг (якщо послуга платна)

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 0,9 2,9 5,5 0,9 5,8 21,5 0,0 7,6 0,0 0,0 4,6
Переважно не задоволений 13,2 8,7 1,8 0,9 40,0 18,7 4,9 9,3 4,0 0,9 10,6
Переважно задоволений 26,4 34,6 7,3 14,2 39,2 29,9 6,9 5,1 13,0 14,5 19,2
Повністю задоволений 27,4 26,0 70,9 23,6 15,0 20,6 44,1 16,9 56,0

 

30,9 32,7
Не відповіли 32,1 27,9 14,5 60,4 0,0 9,3 44,1 61,0 27,0 53,6 32,9

 

  1. Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Загальний стан приміщення (освітлення, просторість, чистота, наявність туалету тощо)

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 33,0 1,0 0,0 0,0 0,0 8,4 0,0 1,7 0,0 0,0 4,3
Переважно не задоволений 11,3 1,9 0,9 0,9 0,0 15,0 1,0 0,8 0,0 0,0 3,1
Переважно задоволений 12,3 18,3 4,5 19,8 38,3 33,6 5,9 4,2 4,0 4,5 14,8
Повністю задоволений 42,5 78,8 94,5 68,9 61,7 40,2 89,2 92,4 95,0 95,5 75,8
Не відповіли 0,9 0,0 0,0 10,4 0,0 2,8 3,9 0,8 1,0 0,0 1,9
  1. Чи задоволені Ви режимом (часами прийому, доступністю) роботи органу (необхідного Вам підрозділу)?

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Зовсім  не задоволений 0,0 4,8 0,9 0,0 0,8 14,0 0,0 0,0 1,0 0,0 2,1
Переважно не задоволений 10,4 11,5 1,8 1,9 4,2 12,1 2,9 0,8 0,0 0,0 4,5
Переважно задоволений 35,8 36,5 9,1 34,9 50,0 48,6 13,7 16,1 12,0 16,4 27,5
Повністю задоволений 49,1 47,1 88,2 62,3 44,2 24,3 82,4 83,1 87,0 82,7 64,9
Не відповіли 4,7 0,0 0,0 0,9 0,8 0,9 1,0 0,0 0,0 0,9 0,9

 

  1. 22. Як би Ви оцінили в цілому роботу цього виконавчого органу міської влади?

 

Дніпропетровськ Київ Луцьк Львів Миколаїв Полтава Рівне Харків Хмельницький Черкаси Всього по Україні
Дуже погано 0,0 2,9 0,9 1,9 0,8 14,0 0,0 0,0 1,0 0,0 2,1
Погано 9,4 6,7 2,7 3,8 8,3 10,3 1,0 1,7 0,0 0,9 4,5
Задовільно 28,3 15,4 10,0 11,3 16,7 27,1 2,0 10,2 5,0 9,1 13,6
Добре 37,7 52,9 47,3 43,4 43,3 35,5 36,3 35,6 30,0 50,9 41,4
Дуже добре 23,6 21,1 38,2 38,7 30,8 13,1 59,8 52,5 64,0 37,3 37,8
Не відповіли 0,9 1,0 0,9 0,9 0,0 0,0 1,0 0,0 0,0 1,8 0,6

 

 

 

 


Динаміка оцінки діяльності  центрів надання послуг

 

Для порівняння наводяться результати опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові,  Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві,  Луганську, Миколаєві (2013 р.).

Єдиним містом, опитування в якому неможливо було провести у 2014 р. став Луганськ. В якості 10-го міста  до вибірки 2014 р. було  включено Луцьк.

 

Наскільки Ви задоволені працівниками виконавчого органу? Привітністю

 

Березень-квітень  2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 2,7 3,0
Переважно не задоволений 10,4 4,4
 Переважно задоволений 27,0 19,9
Повністю задоволений 59,8 71,9
Не відповіли 0, 0 0,8

 

Наскільки Ви задоволені працівниками виконавчого органу? Компетентністю

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 4,3 2,6
Переважно не задоволений 12,0 6,1
Переважно задоволений 24,6 21,8
Повністю задоволений 58,7 68,0
Не відповіли 0,4 1,5

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні                               органу? Інформативність вивісок при вході до приміщення та наявність інших вказівників

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 2,3 1,5
Переважно не задоволений 9,1 4,9
Переважно задоволений 30,7 26,1
Повністю задоволений 57,8 65,0
Не відповіли 2,7 2,5

 

 

 Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Наявність стендів з інформацією, зразками заяв та їх якість

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 1,9 1,5
Переважно не задоволений 9,4 4,1
Переважно задоволений 3,2 24,7
Повністю задоволений 56,7 60,3
Не відповіли 4,5 9,4

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Наявність інформаційних карток послуг та їх якість

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 5,5 2,3
Переважно не задоволений 10,4 4,9
Переважно задоволений 31,8 25,3
Повністю задоволений 52,2 55,6
Не відповіли 8,1 11,9

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Доступність  формулярів, бланків

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 2,8 3,5
Переважно не задоволений 10,2 5,5
Переважно задоволений 31,3 19,3
Повністю задоволений 55,6 61,8
Не відповіли 5,4 9,9

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Облаштованість місць для очікування, заповнення паперів

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 2,9 2,9
Переважно не задоволений 8,3 5,4
Переважно задоволений 26,0 20,7
Повністю задоволений 62,7 68,3
Не відповіли 1,6 2,7

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Зручність для інвалідів

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений Березень-квітень 2013 9,5
Переважно не задоволений 13,6 9,0
Переважно задоволений 26,6 22,7
Повністю задоволений 49,6 38,9
Не відповіли 20,5 19,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Зручність оплати послуг (якщо послуга платна)

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 3,0 4,6
Переважно не задоволений 13,1 10,6
Переважно задоволений 24,3 19,2
Повністю задоволений 59,6 32,7
Не відповіли 18,4 32,9

 

 Наскільки Ви задоволені умовами для відвідувачів у приміщенні органу ? Загальний стан приміщення (освітлення, просторість, чистота, наявність туалету тощо)

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Зовсім  не задоволений 3,4 4,3
Переважно не задоволений 4,9 3,1
Переважно задоволений 25,4 14,8
Повністю задоволений 66,3 75,8
Не відповіли 1,7 2,0

 

Як   би   Ви   оцiнили   в   цiлому   роботу   виконавчого   органу   (мiської   влади)?

 

Березень-квітень 2013 Грудень 2014
Дуже погано 5,0 2.1
Погано 7,4 4.5
Задовiльно 17,8 13.6
Добре 33,7 41.4
Дуже добре 36, 0 37.8
Не відповіли 0.6