25-26 вересня 2021 року в Дніпрі відбувся тренінг «Основи гейміфікації: гра як спосіб залучення цільових аудиторій. Управління емоційним станом», який проводив Центр «Тамариск» для учасників другої та третьої «Шкіл інформування та комунікації».

Представники громадських організацій дізналися про використання ігрових технологій для:

Організації вуличних заходів – акцій, фестивалів т. і.

Виявлення цільової аудиторії в громаді (тематичні ігри).

Проведення навчання громадян. Гра, що пояснює, наприклад, діяльність організації або виборчий процес, реформи в країні тощо.

Так, наприклад, найуспішнішою реформою в Україні вважається реформа децентралізації, тому в гру «Світ громад» грали вже навіть у самих віддалених ОТГ. Тільки експерти Центру «Тамариск» провели близько 30 таких заходів у громадах. Ця гра пояснює складні механізми створення бюджетів ОТГ простими діями гравців.

Під час заходу учасники знайомилися з  іграми, що існують в Україні для розвитку місцевих спільнот, інтеграції ВПО в місцеві громади та поширення демократичних змін: «Молодіжна рада», «Країна Гідності», «Переселенська блуканина», «Демократичний пиріг». Також вони ділилися цікавим досвідом використання інших ігор і наводили приклади включення населення в суспільні процеси через гру.

Практичні навички та яскраві емоції учасники отримали під час проведення двох сюжетно-рольових ігор «Форум п’ятьох» та «Країна Гідності». Вониі робили аналіз відмінностей імітаційних та інноваційних ігор. Крім того, всі разом розбирали алгоритм створення ігор, мету та бажані результати гейміфікації.

Важливою частиною тренінга стала тема управління емоційним станом. Учасники отримали практичні знання і навички по використанню коучингового підходу «Метод внутрішньої гри» (автор Тімоті Голуей), який дозволяє істотно знизити напругу і рівень стресу під час освоєння нових навичок і виконання складних завдань. Учасники обговорили можливості його застосування в робочих комунікаціях, під час навчання і для реалізації особистих складних завдань.

Під час тренінгу кожен учасник отримав можливість за допомогою простих вправ на практиці відчути зміна сприйняття по відношенню до тих завдань, виконання яких раніше було не дуже вдалим і викликало високий рівень стресу. Учасники розробили власні «внутрішні ігри» – визначили критичні змінні і нові фокуси уваги для найбільш складних комунікаційних завдань в своїх організаціях.

Захід проводився рамках проєкту «Підвищення інформаційно-комунікаційного потенціалу організацій громадянського суспільства Східної та Центральної України», який реалізується Центром «Тамариск» за фінансової підтримки Національного Фонду Демократії.

Leave a Reply