13-14 квітня 2021 року Центр «Тамариск» зібрав учасників Школи інформування та комунікації із Дніпропетровської, Донецької, Кіровоградської, Луганської та Полтавської областей у місті Дніпро в Культурно-діловому центрі «Менора» для участі у живому тренінгу «Публічні виступи та взаємодія з аудиторією».

Це перша зустріч з учасниками школи з початку проекту (жовтень 2020),  яка проходила offline.   Директор Центру «Тамариск» Тетяна Карельська відкрила захід і нагадала про карантинні правила та вимоги задля безпечної роботи учасників. Підкреслила, що всі умови карантину організаторами заходу дотримані.

Тренерка Наталія Стаднічук під час цікавих вправ поясняла, як працює групова динаміка, які стилі роботи з аудиторією можна використовувати в різних випадках: при роботі з різновіковою аудиторією в громадах, з професійною аудиторію фахівців, з молоддю. Також вона розповідала, що стиль виступу залежить від мети, та навчала активістів будувати промову за допомогою структури «SERMON».  Кожен з учасників спробував використати даний метод в темі, актуальній для його громадської організації, та отримав підтримку аудиторії.

Важливою частиною тренінгу для учасників школи була робота з аудиторією: як привернути увагу та тримати зацікавленість аудиторії, як надихнути людей на дії, як створити довіру.

Учасники виконали багато вправ та використовували навички, які отримали у попередніх онлайн тренінгах: переконання успішних комунікаторів, побудова пропозиції для цільової аудиторії, мова цільової аудиторії.

Крім корисних навичок та живого спілкування учасники отримали неймовірну підтримку один одного та обмін енергією. При підведенні підсумків тренінгу деякі учасники щиро дякували за те, що розвіявся «депресивний настрій» і з’явилися сили для подальшої роботи в громадському секторі.

Захід проводився в рамках проєкту «Підвищення інформаційно-комунікаційного потенціалу організацій громадянського суспільства Східної та Центральної України», який реалізується Центром «Тамариск» за фінансової підтримки Національного Фонду Демократії.

Leave a Reply