Тренінг-семінар «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг»

30 жовтня 2013 року у Центрі «Тамариск» відбувся тренінг-семінар «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг». Захід організовував Центр політико-правових реформ (м. Київ) спільно з Центром підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» (м. Дніпропетровськ) за підтримки Європейського Союзу.

Видача органами державної влади дозволів, довідок, сертифікатів, посвідчень, проведення реєстрації. Це адміністративні послуги і ними користуються кожен громадянин нашої країни. Але на перешкоді стоїть ціла низка проблем: необґрунтовані розміри плати за надання окремих видів послуг, незручний графік прийому громадян, невизначене законодавство, відсутність належних умов тощо. Що з цим робити та як покращити обслуговування?

25 громадських активістів з Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Донецької областей та АР Крим отримали інформацію з питань адміністративних послуг від провідних спеціалістів у даній галузі.

Спікерами заходу були експерти з Києва — Віктор Тимощук (заступник голови правління Центру політико-правових реформ) та Львова — Ігор Бригілевич (член правління, експерт з адміністративних послуг Центру дослідження місцевого самоврядування).

За час семінару було розглянуто низку таких питань, як поняття адміністративної послуги, суб’єкти їх надання, найкращі закордонні та українські практики на конкретних прикладах Тбілісі та Вінниці.

Громадським активістам також було надано методику моніторингу адміністративних послуг на місцевому рівні, пояснено норми та критерії за якими потрібно проводити громадський контроль, а також запропоновані шляхи співпраці для подальшого покращення державної політики з питань адміністративних послуг.

Учасники тренінгу дійшли висновку, що для підвищення якості надання адміністративних послуг доцільно залучати споживачів до оцінювання якості надання адміністративних послуг, що дозволятиме чіткіше визначати пріоритетні проблеми у сфері надання адміністративних послуг та шляхи їх вирішення.

Віолетта Капітон,
Центр «Тамариск»

Комментарии:

Leave A Response

* Denotes Required Field