23-24 січня 2015 року у Дніпропетровську відбувся тренінг «Ефективні комунікації в громаді» в рамках четвертої Школі позитивних змін організований Центром громадських та культурних ініціатив «Тамариск».
В тренінгу приймали участь громадські активісти Дніпропетровської області, які:
- мешкають і працюють у містах, селищах та селах Дніпропетровської області
- мають активну громадянську позицію
- мають мотивацію до навчання
- прагнуть втілювати позитивні соціальні зміни у своїх громадах
- готові до активної співпраці та обміну досвідом з колегами з інших населених пунктів області.
Розпочався тренінг дискусією про загальне поняття комунікацій. Говорили про порозумінні поміж людьми, що виникає внаслідок вербальних чи невербальних дій та що дозволяє максимально досягти цілей і покращити стосунки між людьми.
Тренер Наталя Стаднічук значну увагу приділила вмінню встановлювати контакт та продемонструвала це через техніку «Малої розмови». Ціль малої розмови – встановити контакт, створити сприятливу психологічну атмосферу, закласти основи взаємної симпатії та довіри.
Крім цього учасники тренінгу отримали інформацію про техніку конструктивного зворотного зв’язку, про PR як комунікація, особливості PR – технологій ОГС та багато іншої корисної інформації, яка стосується комунікацій в громаді.
Олександр Мітьков запропонував обговорити питання діалогу як інструмент анімації враховуючи нові реалії сьогодення та розповів учасникам тренінгу, що собою взагалі являє діалог в контексті розвитку громад та зниженні конфліктності.
Показав основні цінності діалогу, алгоритм розвитку довіри між людьми через розуміння, повагу, турботу, відповідальність де довіра виступає якісним індикатором зміни в стосунках між людьми від конфлікту до взаємодії ціннісного рівня.
Крім цього презентував практичний досвід використання діалогу як ефективного інструменту в розвитку сільських громад і зазначив, що використання діалогу як ефективного інструменту в розвитку громад сьогодні вже впроваджують «Центр гуманітарного діалогу» м. Женева та ГО «Інститут Миру та порозуміння» м. Київ.
Учасники тренінгу залишилися задоволеними від отримання нової і необхідної інформації.