“Онлайн комунікації: комунікації в соціальних мережах.” Майстер-клас з такою назвою пройшов 15 липня 2020 року. Тренер Центру “Тамариск”, фахівець з SMM, Наталія Стаднічук ознайомила учасників “Школи інформування та комунікацій” з особливостями ведення блогу в різних соціальних мережах: Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter. Окремим питанням була розглянута етика громадського діяча та достовірність публічної інформації блогера.
Під час майстер-класу учасники розглянули питання інформування та спілкування з представниками цільових аудиторій в соціальних мережах на прикладі мережі Фейсбук. Активісти розглянули комунікаційні цілі своїх організацій через призму різних ролей (автора, ретранслятора, коментатора, спостерігача) та обговорили, як вони можуть підвищувати інформаційну дію, виходячі з можливостей кожної з ролей.
Практична частина майстер-класу була присвячена створенню цікавого контенту для просування в соціальній мережі власних ініціатив, зокрема, заходів запланованих у рамках проєкту.
Були розглянуті види і формати контенту, цікавого для різних цільових аудиторій. Під час роботи в малих групах учасники обговорили і допрацювали власні ідеї для просування заходів.
Майстер-клас відбувся в рамках проекту «Підвищення інформаційно – комунікаційного потенціалу організацій громадянського суспільства Східної та Центральної України», який реалізується Центром «Тамариск» за фінансової підтримки Національного Фонду Демократії