17-20 лютого 2020 року учасники «Школи інформування та комунікації» зібралися в Дніпрі. Тренінг «Канали і інструменти комунікацій з цільовими групами» проводила Наталія Стаднічук – тренер, коуч, фасилітатор, фахівець з комунікацій. На тренінгу розбирали: що таке ключове повідомлення, які канали та інструменти треба використовувати, щоб донести повідомлення цільовій аудиторії. А також розглядали шість питань для розробки стратегічного повідомлення:
- Пропозиція
- Аудиторія.
- Заклик до дії.
- Конкурентні дії.
- Винагорода.
- Підтримка.
Активісти в малих групах практикували складати своє повідомлення та доносити його до учасників тренінгу.
Продовженням навчання 19-20лютого 2020 року став тренінг «Сторітеллінг, як інструмент розвитку громади». Повідомлення для людей краще за все сприймаються в історіях. Для чого потрібні історії і якими вони бувають?
- Історії, що ілюструють.
- Історії, що формують довіру.
- Історії, що підвищують авторитет.
- Історії, що мотивують.
- Історії, що демонструють моделі поведінки.
- «Вірусні» історії.
Учасники тренінгу дізналися як люди сприймають та передають інформацію, як створюють смисли, а також дізналися про метод «Шлях героя».
Громадські організації східного регіону — учасниці “Школи інформування та комунікацій” мають дуже різні напрямки роботи: від допомоги людям в кризовому стані до підтримки жіночого лідерства та підприємництва. Бажаємо їм досягнення цілей!
Тренінг проводиться в рамках проекту «Підвищення інформаційно – комунікаційного потенціалу організацій громадянського суспільства Східної та Центральної України», який реалізується за фінансової підтримки Національного Фонду Демократії.