Мета проєкту: створення умов для системної інформаційної та методичної підтримки трансформації закладів культури сіл, селищ і малих міст Дніпропетровської області в місцеві осередки громадської активності. Проведені:
- 2 тренінги «Розробка проєктів», «Методика проведення консультацій з питань партнерства закладів культури та ОГС, створення центрів місцевої активності на базі закладів культури». Підготовлена група тренерів-консультантів із 12 осіб, яка провела в регіонах перші тренінги з розробки проєктів і розпочала активну консультаційну діяльність.
- Семінар для представників районних рад Дніпропетровської області «Розвиток місцевих громад і трансформація закладів культури в осередки місцевої активності».
- Презентація «Розвиток галузі культури в умовах соціального партнерства» під час обласного семінару для працівників культури Дніпропетровської області.
- Прес-конференція «Успішні історії співпраці громадських організацій та закладів культури на користь громад».
- 2010 – 2011 – «Розвиток мережі Центрів місцевої активності у Дніпропетровській області» за підтримки Національного Фонду Демократії.
Проєкт був спрямований на адаптацію польського досвіду громадської анімації до українських умов, підготовку громадських аніматорів і розвиток мережі Центрів Місцевої Активності в містах та районах області, посилення інформаційного обміну між ОГС, підвищення інформованості населення про діяльності громадського сектору.
Проведено семінар, у якому в розробці та обговоренні програми взяли участь 2 польські експерти-тренери та 10 українських експертів. Були розроблені програми тренінгів для підготовки громадських аніматорів, визначено нову назву майбутньої мережі «Мережа Центрів Позитивних Змін». Організована робота Першої школи позитивних змін.
Проведено 3 тренінги «Сучасні підходи до розвитку місцевих громад», «Розробка соціальних проєктів», «Комунікація в місцевій громаді» (42 представника із 36 ОГС), більше 500 консультацій, 5 прес-конференцій, присвячених роботі громадських організацій регіону.
Проведено конкурс міні-грантів та підтримані 7 проєктів, спрямованих на розвиток місцевих громад. Проєкти сприяли підвищенню соціальної активності громадян і створенню позитивних прикладів у вирішенні місцевих проблем. 23 організації з 15 населених пунктів Дніпропетровської області стали учасниками Мережі Центрів Позитивних Змін, 4 ОГС отримали гранти міжнародних донорських організацій, 5 – залучили ресурси на місцевому рівні.
У 2009 – 2010 в рамках двох проєктів здійснювалася взаємодія з Дніпропетровською обласною організацією Спілки журналістів України:
«Налагодження якісної взаємодії між НДО та ЗМІ у Дніпропетровському регіоні» за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».
Було проведено тренінг «Особливості діяльності ОГС та її висвітлення у місцевих ЗМІ» для керівників місцевих ЗМІ за участю експертів провідних громадських організацій і 3 круглі столи за участю представників громадських організацій та керівників місцевих ЗМІ:
- «Взаємодія громадських організацій та ЗМІ як фактор забезпечення прозорості демократичних процесів в умовах соціально-політичних змін в Україні».
- «Соціальні проєкти як один із механізмів налагодження реальної взаємодії громадських організацій, влади, бізнесу та ЗМІ».
- «Механізми співпраці ОГС та ЗМІ для забезпечення прозорості діяльності ОГС Дніпропетровського регіону».
- «Нові медіа – перспективи розвитку місцевих ЗМІ» за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».
Проєкт був спрямований на популяризацію нових медіа серед журналістів та редакторів місцевих традиційних ЗМІ, навчання зацікавлених журналістів роботі з блогами, консультації з питань створення власних сайтів, колективних блогів та використання інших веб технологій. Також передбачалося надання представникам місцевих традиційних ЗМІ платформи для створення власних веб-сайтів та колективних блогів. Були проведені для керівників місцевих ЗМІ переважно з малих міст та сільських районів Дніпропетровської області:
- Практичний семінар «Нові медіа – перспективи розвитку місцевих ЗМІ».
- Тренінг «Використання блогів у діяльності місцевих ЗМІ».
Під час реалізації проєкту було підвищено поінформованість представників місцевих ЗМІ з питань використання нових медіа, 50 представників місцевих ЗМІ взяли участь в освітніх заходах та отримали консультації з питань створення та популяризації веб-сайту, використання блогів та інших питань використання Інтернет-технологій.