17-20 лютого 2020 року учасники «Школи інформування та комунікації» зібралися в Дніпрі. Тренінг «Канали і інструменти комунікацій з цільовими групами» проводила Наталія Стаднічук – тренер, коуч, фасилітатор, фахівець з комунікацій. На тренінгу розбирали: що таке ключове повідомлення, які канали та інструменти треба використовувати, щоб донести повідомлення цільовій аудиторії. А також розглядали шість питань для розробки стратегічного повідомлення:

  1. Пропозиція
  2. Аудиторія.
  3. Заклик до дії.
  4. Конкурентні дії.
  5. Винагорода.
  6. Підтримка.

Активісти в малих групах практикували складати своє повідомлення та доносити його до учасників тренінгу.

Продовженням навчання 19-20лютого 2020 року став тренінг  «Сторітеллінг, як інструмент розвитку громади». Повідомлення для людей краще за все сприймаються в історіях. Для чого потрібні історії і якими вони бувають?

  1.  Історії, що ілюструють. 
  2. Історії, що формують довіру. 
  3. Історії, що підвищують авторитет. 
  4. Історії, що мотивують. 
  5. Історії, що демонструють моделі поведінки. 
  6. «Вірусні» історії.

Учасники тренінгу дізналися як люди сприймають та передають інформацію, як створюють смисли, а також дізналися про метод «Шлях героя».

Громадські організації східного регіону — учасниці “Школи інформування та комунікацій” мають дуже різні напрямки роботи: від допомоги людям в кризовому стані до підтримки жіночого лідерства та підприємництва. Бажаємо їм досягнення цілей!

Тренінг проводиться в рамках проекту «Підвищення інформаційно – комунікаційного потенціалу організацій громадянського суспільства Східної та Центральної України», який реалізується за фінансової підтримки Національного Фонду Демократії.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.