З 29 листопада по 1 грудня 2015 року у місті Львів пройшла підсумкова конференція «Соціальна анімація для розвитку культури та громад – 2» в рамках проекту «Школа громадської участі  – 2», який реалізується Інститутом соціокультурного менеджменту  (ІСКМ) за фінансової підтримки Фонду ім.. Ч.С.Мотта.

Триденний захід, проводився з метою об’єднання громадських діячів з різних областей України задля обміну досвідом й пізнання нових можливостей громадської діяльності.

У конференції прийняв участь Віталій Моргун менеджер з комунікацій Центру підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск».

Конференція розпочалася із пленарного засідання, а саме зі вступного слова директора ІСКМ Лева Абрамова, який розповів про важливі моменти проекту: «Перша школа передбачила головні проблеми нашої держави – цим ми можемо пишатись. Якщо б усі працювали як випускники, учні нашої школи, тоді б, можливо, багатьох проблем, які торкнулись нашої держави, не існувало!

Координатор проекту Оксана Набока розповіла про діяльність учасників впродовж Школи, а саме які тренінги були пройдені, які ініціативи були реалізовані. Учасники конференції мали можливість виступити й презентувати аудиторії свої досягнення з розвитку громад, зокрема, створення та реалізація проектів, відкриття Центру місцевої активності, проведення майстер-класів, тренінгових занять, соціальних акцій.

Під час першої частини конференції учасники ділилися власним досвідом.

Друга частина конференції була насичена різними тренінговими сесіями від кваліфікованих тренерів.

Андрій Круп’як (Товариство Лева, м. Львів) з тренінговою сесією «Складні ситуації в громаді: робота з кейс-стаді». На даній сесії учасники аналізували різні випадки роботи в громаді, коли прикладається багато зусиль, а результат відсутній. У груповій роботі намагалися знайти рішення даних ситуацій, виробити алгоритм правильних дій роботи в громаді.

Василь Полуйко (Західноукраїнський ресурсний центр, м. Львів) – тренінгова сесія «Формування критичного мислення. Дилема Фрейре». Василь розповів про проблеми формування критичного мислення в суспільстві. Акцентував увагу на тому, що без критичного мислення людина стає схожою на зомбі, на особу, яка не усвідомлює своїх дій, рішень і йде на поводу у маніпулятора. Практичні вправи на тренінгу допомогли учасникам віднайти для себе можливості розвитку критичного мислення, проаналізувати його важливість для

Третя частина конференції проходила у форматі пленарного засідання підведення підсумків.

dscn2253 dscn2410 dscn2522  dscn2705

Leave a Reply

Your email address will not be published.